HANNIBALISM

Τρίτη, Ιουλίου 24, 2007

Album of the summer...


Πριν απο κάτι μήνες, μου έδωσε ο πατέρας μου έναν δίσκο...
Το μόνο που μου είπε ήταν: "Πιστεύω οτι θα σου αρέσει".
Τοποθετώ το δίσκο προσεκτικά στο παλιό πικ απ...
Παρατηρώ την βελόνα να γλείφει προκλητικά τον δίσκο...
Ακούγεται το πρώτο κομμάτι...
Διαβάζω το εξώφυλλο...
Λέγεται Theme From Joy House...
Ανατριχιάζω ολόκληρη...
Και ΞΑΦΝΙΚΑ.........
Συνειδητοποιώ οτι η ανατριχίλα προέρχεται απο το γεγονός του οτι ο πατέρας μου ήταν σίγουρος οτι θα μου άρεσε ο συγκεκριμένος δίσκος...(Αναθεματισμένη κληρονομικότητα!)
Ήρθε το καλοκαίρι, και σκέφτηκα οτι με ένα παγωμένο κοκταίλ (ή με ένα ουισκι το χειμώνα), ο Jimmy Smith είναι ο ιδανικός οργανίστας που μπορεί να σε μεταφέρει σε ένα διαφορετικό κόσμο (θα σας αφήσω να το πλάσετε έτσι όπως θέλετε εσείς). Ο δικός μου κόσμος πάντως, είναι κάπως έτσι:
Ρόζ δράκοι να τρέχουν πάνω σε μπλέ γάτες, κουνέλια να μαλώνουν με τους πολύχρωμους λαγούς και να τραβάνε τα αυτιά τους για να μοιάσουν στον Fred Aster, τον Louis Armstrong να τραγουδάει μόνο για τους Κινέζους με καραόκε, ο ήλιος να φωτίζει τον ουρανό με blue-black light για να δώ πόσο άσπρα είναι τα δόντια των σκυλιών, και άλλα πολλά.....

2 Comments:

Blogger Rayman said...

Oi kinezoi pou tous tragoudaei o armstrong exoyn sxesi me ta kounelia pou eipes pio panw, kai an nai, exeis ypopsin sou kapoia sxetiki tainia karate?

25 Ιουλίου, 2007 17:05  
Blogger santa carol said...

Και βέβαια ξέρω!!!
Την "Αλίκη στο ναυτικό"!Old time karate!

26 Ιουλίου, 2007 01:38  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home