HANNIBALISM

Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2007

A fake story...?


Χθες καθόμουν στο σαλόνι μου, έχοντας αγκαλιά ένα μπουκάλι ουίσκι. Το άγγιζα λες και ήταν η τσάντα που πήρα προχθές. Το άνοιξα και άρχισα να βάζω στο ποτήρι… Είχε προηγηθεί και η προσεκτική τοποθέτηση του πάγου μέσα στο ποτήρι… Έβαλα τα χείλια μου απαλά στο στόμιο του ποτηριού, προσπαθώντας απλά να τα βρέξω. Ενώ ένιωθα το αρωμά του, μετά από αρκετή ώρα, καταφέρνω να πιω την πρώτη διστακτική γουλιά… Τότε θυμήθηκα τον λόγο που με ώθησε στο να ανοίξω το ουίσκι…
Θα ερχόσουν εσύ…

Χτυπάει το κουδούνι και σου ανοίγω αποφασιστικά… Ακούω τα στέρεα βηματά σου και καθώς ακούγονται πιο έντονα, τρέχω στο ματάκι της πόρτας… Δεν είχα πέσει έξω… Ήσουν εσύ…

Φορούσες μαύρο πουκάμισο και μαύρο σακάκι. Τα παπούτσια και αυτά μαύρα. Η κάλτσα καφέ (οι μαύρες ήταν στα άπλυτα).
Μπαίνεις μέσα και μου δίνεις ένα ρουφηχτό φιλί… Ανοίγεις γρήγορα το ουίσκι και πίνεις μονομιάς το πρώτο ποτήρι. Πάντα υπάρχει και δεύτερο ποτήρι και τρίτο και ένατο και μετά ολόκληρο το μπουκάλι. Σε κοιτάζω με θαυμασμό… Τι άντρας!

Μετά από έξι ποτήρια και απόλυτη σιγή, αποφασίζεις να μιλήσεις.

Περιμένω…
Περιμένω…
Περιμένω…

Ξαφνικά απαγγέλλεις Μποντλαίρ το αγαπημένο σου ποίημα, ‘οι μεταμορφώσεις της αιματορουφήχτρας’, λίγο Πόε και για ξεκάρφωμα μου διαβάζεις Coelho…
Με πλησιάζεις παθιασμένα (θαρρώ πως σε μάγεψε η ποίηση) και με κατευθύνεις στη κρεβατοκάμαρα…

Επιτέλους, λειτούργησε και η λογική!
Γδυνόμαστε και σε περιεργάζομαι……..

Εδώ και μισή ώρα σε κοιτάω και ακόμα να σου σηκωθεί! Μα τι σκατά! Τι κατανάλωσες? Στη Σκωτία δηλαδή δεν πηδάνε?

6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

gamato to keimenaki!!!!!
mou arese para pou!!!
8a sta pw ki apo konta.

filakia!

22 Ιανουαρίου, 2007 19:48  
Anonymous Ανώνυμος said...

tha sumfwnisw me ton anonumous!
teleio!

22 Ιανουαρίου, 2007 20:16  
Anonymous Ανώνυμος said...

Carolinaki ta spaei! Kala re asynideite den sou sikwnetai pleon?
Ts ts ts...

23 Ιανουαρίου, 2007 21:53  
Anonymous Ανώνυμος said...

αντι-αμελι μάλλον δεν στέκεσαι στα γραφώμενα.η santa carol με το κείμενό της σαρκάζει έξυπνα ένα τύπο ανθρώπων,που φαντάζομαι πως δεν ανήκω.διαβασέ το ξανά,που ξέρεις...
υ.γ.μπορεί να άλλαξες παραστάσεις τόσα μίλια μακριά,αλλά τα αστειάκια,πάντα ξεκαρδιστικά!
υγ2.και στο καπάκι και μήνυμα;ενδιαφέρεσαι τόσο για τη σεξουαλική μου ζωή,μεταθέτεις ανασφάλειες ή ότι του φανεί του λολοστεφανή;
υγ3.άλλη δουλειά δεν έχω και αναλώνομαι σε απαντήσεις σε ξένο αχυρώνα.Είμαι κι εγώ!

24 Ιανουαρίου, 2007 00:08  
Blogger santa carol said...

Ωραιότατα!
Χαίρομαι για την αίσθηση (του μίσους κυρίως) που προκάλεσε το κειμενό μου, αλλα θα ήθελα να σας πώ κάτι φίλτατοι no anti-amelie at all και a.k....
Αντί να κάνετε σας κοριτσάκια που τους έκλεψαν τα μπαλόνια τους αφού τους τράβηξαν με μανία τις κοτσίδες, λύστε τα θεματά σας εκτός του blog μου και φροντίστε την επόμενη φορά να ξαναγίνω ο διαιτητή σας!!!
Αγαπητοί anonymous, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!

24 Ιανουαρίου, 2007 11:21  
Blogger l'esprit de l'escalier said...

Αγαπητή santa carol, πραγματικά, αυτό το ποστ τα σπάει! Μπορείς, σε παρακαλώ, να σπας κι εσύ πού και πού τα πολύ ενδιαφέρον μουσικό σου σερί από ποστ, με μερικά κειμενάκια τέτοιου ύφους και ήθους;
:-)

19 Μαρτίου, 2007 02:53  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home