HANNIBALISM

Κυριακή, Ιανουαρίου 07, 2007

'Ενα κείμενο γνωριμίας....


Ονομάζομαι Καρολίνα Τάδε...
Δημιούργησα αυτό το blog, μόνο και μόνο για να γράφω ότι θέλω (αφού υπάρχει ελευθερία λόγου, σύμφωνα με όλα όσα έχω μάθει στο σχολείο. όχι???), και να σχολιάζω απο τον απλό και κοινό θνητό μέχρι τον μεγαλο... κτλ κτλ κτλ...
Ονόμασα το blog μου "Hannibalism", απο το ομώνυμο alboum του Mighty Hannibal... Ένα alboum με τα καλύτερα τραγούδια του απο το 1958 μέχρι το 1973. Γεννήθηκε το 1939 στην Atlanta, Georgia.
Θα έχω την ευκαιρία να αναλύσω αρκετές μουσικές (και μή) ιστορίες, που έχω διαβάσει, που έχω ακούσει (συνήθως σε δισκάδικο που δεν θα αποκαλύψω το ονομά του για ευνόητους λόγους) και μου έχουν διηγηθεί (συγκεκριμένα ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο για μένα)...
Προς το παρόν σας αφήνω να επεξεργαστείτε τον δίσκο και να σας βάλω σε πειρασμό να το ακούσετε...

3 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ γλυκούλι και γαργαλιαρικούλη το μπλογκ σας δεσποινίς Καρολίνα Τάδε. Καλές μουσικές γραφές!

08 Ιανουαρίου, 2007 19:35  
Blogger santa carol said...

Σας ευχαριστώ πολύ!
Να αναμένετε την συνέχεια!!!

10 Ιανουαρίου, 2007 16:12  
Anonymous Ανώνυμος said...

Emena Hannibalism mou thumizei perissotero ton gnwsto anthrwpofago prwtagwnisth tainiwn thriller,para mousiko!Prosexe giati o aplos ki amorfwtos kosmakhs tha nomizei oti an mpoun sto blog sou,tha tous dagkwseis!!!

21 Ιανουαρίου, 2007 23:22  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home